Shop Mobile More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

comics by CloneAce




Details

Submitted on
October 12, 2005
Image Size
246 KB
Resolution
690×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,748 (1 today)
Favourites
35 (who?)
Comments
38
Downloads
316
×
StarWars - MLPs 1. by Lizkay StarWars - MLPs 1. by Lizkay
Overworked these damn ugly lines and sketches and finally put it up here also, ... after a few friends forced me too *hgrrr* :evillaugh:
So this shows a little comic based on StarWars Characters, this time Obi-Wan and Anakin got Pony-fied and put in scene...
well see how evil I can be :lmao:

Well hate or love it, but you can still kill me :evillaugh: ... poor Obi...

:wave: Greetings!

____ FULL VIEW ______
Add a Comment:
 
:iconxd190:
XD190 Featured By Owner Aug 18, 2013  Hobbyist General Artist
ooh, lightsaber to the gut, just like his old master Obi... and the whell turneth on nie of Fate beheld irony.
Reply
:iconpug-in-the-mug:
Pug-In-The-Mug Featured By Owner Jun 5, 2011  Student Digital Artist
sorry i don't get it ^-^'
Reply
:icondarth-millenium:
Darth-Millenium Featured By Owner Mar 5, 2010
*giggles* u have to do a darth vader one
Reply
:iconbowchickabowwow:
BowChickaBowWow Featured By Owner Mar 31, 2008   Interface Designer
*dies giggling*
Reply
:iconsliver-of-moonlight:
Sliver-Of-Moonlight Featured By Owner Mar 5, 2007  Hobbyist Digital Artist
-Giggles- You're a genius. You should colour this. T'would be kewl. Lol, silleh horseh. :+fav:

--
"I carved your name into the bullet so everyone knew you were the last thing going through my head." :raincloud:
Reply
:iconthephantomdragon:
ThePhantomDragon Featured By Owner Mar 2, 2007  Student Filmographer
i like the pic of ani in the last scene! <(-.=.o)>
Reply
:iconnataliekelsey:
NatalieKelsey Featured By Owner Feb 16, 2007  Hobbyist General Artist
:rofl: Well, there's more than one way to make a gelding, I guess. :rofl:
Reply
:iconraptorarts:
RaptorArts Featured By Owner Jan 10, 2007  Professional Artisan Crafter
omg thats funny!!! That had to hurt! I can only imagine what it sliced though lol!
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Jan 12, 2007
*LOL* :lmao:
... still can't remember what made me drawing this, but it's still funny... PONAYS! :laughing:
Reply
:iconglacierk:
GlacierK Featured By Owner Dec 14, 2005  Student Digital Artist
That had to hurt!
Reply
:icondragryphon:
Dragryphon Featured By Owner Oct 25, 2005
LOL! Good one! ^v^
Reply
:icontnhawke:
TNHawke Featured By Owner Oct 18, 2005
That's... horribly funny.
Reply
:iconjinxa:
Jinxa Featured By Owner Oct 15, 2005
=D ausgezeichnet!
Reply
:iconnycterisa:
NycterisA Featured By Owner Oct 14, 2005  Hobbyist General Artist
Haha!! :evillaugh: That's so funny !
Reply
:iconaydengryphongirl:
Aydengryphongirl Featured By Owner Oct 13, 2005  Student Filmographer
xDDD!!!!!!! LMAO *dies*
Reply
:iconlisstuppa:
lisstuppa Featured By Owner Oct 13, 2005
Am I the only one not getting the ending? The rest is such a great idea tho, and the drawing is wicked! There was one place where I had trouble reading the bubble, but the rest were crisp and clear. :)
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 13, 2005
Thankies! :D
Yep, that one thing where Obi says "Shut up! It's all your fault Anakin!" is quite squeezed... well the ending... Obi felt down, carrying his lighsabre on his belt, from the fact that his weight is now on the saber, it gets enabled... well that's the wzoosh thingy :lmao:
Reply
:iconlisstuppa:
lisstuppa Featured By Owner Oct 13, 2005
Ah, that's what I thought, but wasn't quite sure. Tehee....:lol: (I'm not a big SW fan :blush:)
Reply
:iconzeropegasi:
ZeroPegasi Featured By Owner Oct 13, 2005  Hobbyist General Artist
MLP STAR WARZ!!!!! YAY!!!!!
Reply
:iconsiebundvierzig:
Siebundvierzig Featured By Owner Oct 12, 2005
Ahah. AHAHAHA. Funny.
Reply
:iconpr0stsh0cker:
Pr0stSh0cKeR Featured By Owner Oct 12, 2005
AHAHAHHAHAHHA XD ending is priceless..
Reply
:iconmax-dragon:
Max-Dragon Featured By Owner Oct 12, 2005
Great! :clap: Who ist the next? Darth Vader MLP? :D
Reply
:iconthalathis:
Thalathis Featured By Owner Oct 12, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Yaay, habs ja schon im LJ gesagt, dass es mir gefällt :D
Weiter so!
Reply
:iconletdragon:
Letdragon Featured By Owner Oct 12, 2005
Oh my god, Lizkay ponified Star Wars! You creative genius!
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 13, 2005
Thankies!!! :glomp:

:wave: Greetings!
Reply
:iconletdragon:
Letdragon Featured By Owner Oct 13, 2005
You're welcome!
Reply
:iconmeeko-okeem:
meeko-okeem Featured By Owner Oct 12, 2005
loool was hast du gesoffen xD ??
erst das pferdchen auf sheezy und nu das *gg* (x
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 12, 2005
TzTzz... ich sauf doch nicht.. ;P
aber ich glaub ich hab eindeutig zu viel seltsam gefüllte Schokolade vernichtet.. :lmao:
irgendwie mussten heute die Ponies dran glauben :evillaugh:

:wave:
Reply
:iconmeeko-okeem:
meeko-okeem Featured By Owner Oct 12, 2005
eh gib mir eas von der schoki ab ._.
*slobber*
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 13, 2005
Hach', is leida schon alles wech ;P
*schleck'*
Reply
:iconmeeko-okeem:
meeko-okeem Featured By Owner Oct 13, 2005
jemein ;.;
*malt dem sora löwen nen bösen strich quer durchs gesicht*
*sniff*
(;
Reply
:iconwhiskerwing:
WhiskerWing Featured By Owner Oct 12, 2005
*giggles* Okay, your ObiWan pony is fabulous. XD
Reply
:iconsilberwolf:
Silberwolf Featured By Owner Oct 12, 2005
Gott im Himmel. Was hast du geraucht? ;p
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 12, 2005
Ach Gott... wie hießt das Zeug noch gleich? :lmao:
*herumtänzelt*
Reply
:iconsilberwolf:
Silberwolf Featured By Owner Oct 12, 2005
Marihuana? ; )
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 12, 2005
:lol: *LOL* was ist nochmal schnell in Rumkugeln drin? Ich schätz mal was zum "rum-kugeln" :lmao:
Reply
:iconkidcat:
kidcat Featured By Owner Oct 12, 2005  Hobbyist General Artist
Du rauchst Rum kugeln ? ;)

Wie auch immer, nettes comic ;)
Reply
:iconlizkay:
Lizkay Featured By Owner Oct 13, 2005
Wüßt ja gar nicht wie ich das anstellen sollt' :lmao:
Tehee... Ich tu' so gern rumkugeln..
Reply
Add a Comment: